Info vedr. afhentning

Varer som er bestilt inden d. 20. i hver måned, kan normalt afhentes i klubben første torsdag i måneden efter.
Efter varen kan ses trukket i banken, kan det bestilte udleveres ved henvendelse til en træner.

For at bestille en vare, klik på den variant af varen du vil bestille (f.eks. 1 stk. S under træningsdragten) og klik derefter på "LÆG I KURV". Når du er færdig med at handle, skal du klikke på "GÅ TIL BETALING", for at betale varen, og gennemføre bestillingen.

Hvis der er bestilt varer fra sportdirect (pt. træningsdragt og t-shirt), så vil varen blive sendt direkte hjem til dig, og pengene trækkes når de afsendes.

Pengene for købet hæves først når varen er udleveret!

Kofukan klub t-shirt
Beskrivelse

Klubbens nye klub t-shirt fra Hummel. T-shirten er lavet i et let og åndbart materiale, som sørger for en behagelig kropstemperatur. Farven er sort. Fremstillet i 100% polyester.

T-shirt har klubbens tigerprint på ryggen og klublogo på brystet.

Hvis du skal have dit navn printet på t-shirten skal du huske at vælge version "Med broderet for- og efternavn".  Bemærk at alle logoer og navn er trykt og ikke broderet.

Kofukan klubdragt - overdel
Beskrivelse

Klubbens nye klubdragt overdel fra Hummel. Overdelen er fremstillet af let sweatstof med ekstra stretch, så du kan bevæge dig frit. Overdelen har trykt kofukan logo på ryggen og på brystet.

Hvis du skal have dit navn printet på overdelen skal du huske at vælge version "Med broderet for- og efternavn".  Bemærk at alle logoer og navn er trykt og ikke broderet.

Bemærk at træningsbukser skal købes separat.

Kofukan klubdragt - bukser
Beskrivelse

Klubbens nye klubdragt bukser fra Hummel. Bukserne er lavet af elastisk sweatstof i polyester og kombinerer sportsudstyr med modeelementer. Disse bukser har to sidelommer med lynlås og bindebånd i linningen, så du kan justere pasformen. Lynlåsåbninger i hvert bukseben giver ekstra ventilation.

Bemærk at klubdragt overdel skal købes separat.

Sportstaske, stor
Beskrivelse
Stor rummelig og praktisk kvalitetstaske, med broderet klub-logo på siden. Et stort rum med bred åbning i midten, og to mindre i hver ende. Forstærket bund som beskytter mod fugt. Tasken har lange hanke og skulderrem. De lange hanke gør, at tasken nemt kan bæres på ryggen. Måler 62 x 36 x 25 cm.

Tasken kan leveres enten med eller uden broderet navn på toppen. Billedet viser modellen med broderet fornavn på toppen. Broderingen af fornavn koster 50 kr ekstra. Broderingen af både for- og efternavn koster 100 kr ekstra.
Kofukan Klub mærke
Beskrivelse
Klubmærke til at sy på gi, på brystet.
Shito-Ryo mærke
Beskrivelse
Shito-Ryo stilartsmærke, til at sy på venstre skulder/overarm af gi''en. Det er frivilligt om man ønsker at bære dette mærke.
Pinan Katas in Depth
Beskrivelse

A study of the most popular karate katas in the world.

Sensei Keiji Tomiyama.
Fundamentals of Karate-do
Beskrivelse

Essential elements for development through karate training at all levels.

Sensei Keiji Tomiyama
Shito-Ryo Karate-do
Kofukan Pin

Officiel Shito-Ryu Kofukan pin

Essential Basics of Karate
Essential Basics of Karate In Depth

The building blocks to successful karate training

Kofukan slips
Beskrivelse

Officielt Kofukan slips. Obligatorisk til alle officielle møder!