Træningsweekend
Tilmeldingsfrist er overskredet

I forbindelse med Danmarksmesterskaberne i Holstebro d. 23-24-25 marts, afholdes der træningsweekend for dem som ønsker at forberede sig. Man er også velkommen til at deltage selvom man ikke skal med til DM, men træningen vil have fokus på stævnedeltagelse.

Træningen vil foregå niveau opdelt således, at alle kan følge og samtidigt får den rette udfordring.

Lørdag vil bestå af 3 træningspas, hvorimellem der vil være noget frokost og noget pause og om aftenen vil der være hygge og overnatning i klubben. Det er ok at sove hjemme.

Om søndagen vil der være stævnestart kl.9.00 hvor der vil være kata først og derefter kumite.

Træning vil primært blive delt op i 3 hold

1) Nybegynder: Træningen vil bestå af både kumite og kata for dem som ikke har været til stævne eller har været til meget få stævner

2) Stævneaktive Kata: Træning for dem som har stævneerfaring med kata

3) Stævneaktive Kumite: Træning for dem som har stævneerfaring med kumite

Weekenden er ligeledes en mulighed at lære hinanden at kende på tværs af holdene og få et bedre socialt forhold til klubkammeraterne.

OBS!Min. 8 år for at deltage til træningsweekenden

Pris for træningsweekend: 100 kr (Tilmeldingen sker på klubmodul, senest d. 14 marts)

Hvis du er forældre og kunne tænke dig, at hjælpe til med weekenden, kan du melde dig ind i ”kofukans forældregruppe (https://www.facebook.com/groups/1214370435269455/)” på facebook.

14.03.2018
17.03.2018 kl. 09.00 - 18.03.2018 kl. 15.00