Miniput træningsdag

Kære miniputter (og forældre),

Lørdag d. 8. december holder vi vores "mini-weekend" for alle miniputter. Fordi mange børn i den alder ikke har prøvet at sove ude før, holder vi vores "weekend" som et enkelt-dags arrangement - uden overnatning. Det foregår naturligvis i klubben, hvor vi træner karate (fokus på pensum), leger en masse sjove lege, og hygger med en god film, inden vi slutter.

Vi begynder kl. 10:30 og slutter omkring kl. 19:30-20:00.

Vi har brug for lidt hjælp fra nogen friske forældre, når der skal anrettes mad og drikke i løbet af dagen, så vi kan bruge vores tid sammen med børnene. Hvis nogen har mulighed for at give en hånd med, så giv os gerne besked snarest på e-mail anita@thilker.dk eller lars@thilker.dk. Vi skal bruge hjælp til frokost (10:30-13:00), eftermiddagskage (14:30-15:30) og til aftensmad (17:30-18:00).

VIGTIGT: Vi graduerer børnene som afslutning af sidste træningspas, så husk at de får deres klub-bog med. Hvis de endnu ikke har fået en bog, så tag et billede med, så får vi lavet en bog til dem.

Der er tradition for, at alle forældre bidrager med en kage :-) Vi har set mange sjove "karate-kager", og børnene elsker lige præcis den del af programmet :-)

Det koster 150 kr at deltage i dagen, som betales ved tilmelding. Pengene går til indkøb af mad og drikke (+ diverse) til hele dagen. Tilmelding foregår via klub modulet,

Vi regner med at se jer allesammen, og glæder os til dagen!

Oss

Sempai''''erne